Sunday 14 April 2019

Tak tahu dan tak tahu

I came back.... wuhuuuu...
So today, only a lazy day like usual. Okey let's straight to the point. Yea, i sent ws towards him back. So wowww. Tapi sbb nk mintak tolong. And of cos, aku curious macam2. Dia xrasa nk ws aku ke? rindu? Teringat sikit ke? Sayang? mende ni berlegar2 dlm fikiran aku. Sebab aku mesti mestii akan fikir dia. How can people easily change hah? Jadi aku amek inisiatif untuk call and tanya. Aku sje nk call sbb aku rindu. Rindu nk dgr suara dia nk gelak2 dgn dia. Nak tido sambil oncall dgn dia. Aku rindu semua tu. Tapi tu lah mungkin aku jelah yg rindu. Aku call utk tanya soalan pasal ig and also xde rase nk cari ke? Motif aku tanya tu nk taw jawapan semestinya sbb curious and also nk adapt jawapan tu. Supaya kalau mnde tu menyakitkan hati aku boleh bantu utk aku lupakan dia. Jawapan dia bagi everything play safe yang xtaw and xtaw. Aku bila dengar tu mcm okey it's okay. So aku pun xtaw ap yg die nak ap yg die fikir. Dia syg ke tak ke kt aku.. aku xtaw. Aku just confirmkan benda tu tp aku xde jawapan jugak hahaha terookkk. 

People make time for who they want to make time for. People text and reply to people they want to talk to. If not, it just means you stopped trying to force them to care. kan?? Dia tak sayang aku da kot.

No comments:

Post a Comment